فيل‌جونز: بازي مقابل رونالدو تجربه ترسناکي بود
 
Real Madrid

فيل‌جونز: بازي مقابل رونالدو تجربه ترسناکي بود

فيل جونز، مدافع هافبک جوان منچستريونايتد، تاييد کرد که بازي کردن مقابل کريس رونالدو در رقابت هاي فصل گذشته چمپيونزليگ، تجربه ترسناکي بوده است.

 


 

 

منچستريونايتد و رئال مادريد در مرحله يک هشتم نهايي رقابت هاي فصل قبل ليگ قهرمانان مقابل هم قرار گرفتند و اين ستاره جوان مامور مهار ستاره پرتغالي رئال بود..

هرچند رونالدو در هر دو ديدار موفق به گلزني شد اما جونز از اينکه اجازه نداد که او درخشش هميشگي را داشته باشد، ابراز خشنودي کرد.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بازي کردن مقابل رونالدو تجربه هيجان انگيز و در عين حال، ترسناکي بود. رونالدو بازيکن بزرگي است اما من مصمم بودم که اجازه ندهم چنين مسئله من را تحت تاثير قرار بدهد و هيچ چيزي من را متوقف کند."

او همچنين در مورد تجربه اولين قهرماني در ليگ برتر گفت:" به عنوان بازيکن، هميشه روياي قهرماني در ليگ برتر را داشتم اما قهرماني با منچستريونايتد و نقش داشتن در آن، يکي از ويژه ترين لحظات دوران حرفه اي من تاکنون بود."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 962
بازدید کل : 220117
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس